סקר סיכונים בארגון


סקר סיכונים בארגון או בשמו "הערכת סיכונים מבוקרת", הינו תהליך של מבדק, זיהוי והערכה של כלל הסיכונים והפערים הקיימים בחברה מבחינת ביטחון פיזי או ביטחון מידע ו/או היערכות למצבי חירום, שיכולים לגרום לכשל תפקודי או הפסקת פעילות שוטפת בחברה. הסיכונים יכולים לנבוע בתוך ומחוץ לחברה ע"י גורמים עוינים. ומטרת הסקר היא לאפשר ניהול סיכונים בארגון בצורה מיטבית.

מהו המבנה של סקר סיכונים סטנדרטי? לחץ כאן
 

 

דגשים כלליים לבניית סקר סיכונים בארגון?


הצעד הראשון הוא כאמור זיהוי של הסיכון, אותו ניתן להשיג באמצעות בניית תרחישים אפשריים. קבלת נתונים ממחלקות שונות ואסטרטגיות בחברה, כגון: מח' משאבי אנוש, תפעול, לוגיסטיקה ועוד.

 

לאחר קבלת ממצאי סקר סיכונים ביטחון, נבחנות אופציות פעולה רלוונטיות על פי תחום העיסוק של הארגון, כשהמחשבה העומדת מעל הכל היא כיצד ניתן בפעולות/ הנחיות לסכל ולמנוע. מכלול פעילותנו והתהליכים מאפשרים חסכון משמעותי בהוצאות החברה, בטווח הקצר והארוך.

 

סקר סיכונים בארגון הוא חלק ממערך ההיערכות לשעת חירום. כיום ניהול סיכונים בארגון מתבצע באמצעות מודלים משוכללים המאפשרים תפקוד מלא גם בשעת משבר.


ניהול מצבי חירום - דגשים חשובים

למה חשוב להיערך לשעת חירום? לחצו כאן לפירוט המלא

Company Slogan

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form.